Точно как да се отървете от здравословна и балансирана, рационално и щастливи през зимата

Когато комуникирате с вашите ползват тези, изглежда, като stressdæmpende както и релаксиращо и в същото време укрепват имунната система. Използвайте тъмни нощи на вечеря, biografture, настолни игри и дълги разговори с вашите близки и приятели. Можете също така да искате да проверите някои от hverdagseventyr, а вие и вашите приятели трябва да създаде свой bucketlist. Имате желание за нещо сладко в студа? Опитайте се предлагат паста за разлика от хвърляне ви за вкусен шоколад. На върха На страхотен вкус можете да получите калций в костите, намаляване риска от получаване на високо кръвно налягане, а също и по-добро храносмилане, благодарение на bakteriekulturen.

Точно как да се отървете от здравословна и балансирана, рационално и щастливи през зиматаВашите чувства искат да работят в пътуване, но вашето тяло ще бъде, разбира се, да се отпуснете на дивана. Сред най-добрите ни løbetips през Зимата климат: започнете с просто сменят дрехите … това е възможно, тъй като веднъж е разбираемо. Така че вземете тичане обувки. Намиране на музика напред. Ако все още е в застой, можете да останете у дома, но когато сте готови, има голяма вероятност, че ще придобие програма.

Всеки може да разбере това, може да се прави навсякъде, а също така и не изисква никакви устройства, с изключение на уютна дрехи. Ден-за-ден на разходка спира болест на сърцето, а също и тревожност, както и повдига настроението, а също така и подобрител на горене, както и храносмилането.

Отлично ръководство, което увеличава силата

Вие ще получите достатъчно светлина, обувки ефира на skovstien, а също така вече има зеле за избор на хранене? След това ще бъде добре за вашия начин за зимния сезон енергичен, обещаното 3 експерти в областта на здравеопазването. Тук се намира окончателното им съвети, за да оцелее по-студените месеци. Това е хубаво и това също е здрав.

Отлично ръководство, което увеличава силатаГолям смях укрепва сърцето и кръвообръщението, а също и повишаване на хормоните допамин и серотонин, така че в крайна сметка много по-изгодно. В същото време, стартирането на ендорфини, така вопрошают, Можете също да стане по-здравословен, когато получавате grineflip. Хм, здрави за глад Сладка храна стимулира производството на естествени химически вещества в мозъка, така че радуетесь. Изберете нещо прекрасно, което също добавя нещо здравословно и балансирано как тъмен вкусен шоколад. Можете също така да направите вкусни шейкове с F. на екс. боровинки, касис. малини, диви ягоди и френско грозде.

  1. Те съдържат флавоноиди, които повишават вашата енергия. Зелето съдържа много фибри, витамини, а също така sulforafan. Диета със зеле помага на организма да се очисти и да се предотврати състояние.
  2. Изследвания показват, че sulforafan може да се сведе до минимум риска от възникване на ракови клетки, по-специално, инкрет-сродни видове. Показалец! Консумират много повече зеле: яжте råkost.
  3. Не е обичайна моркови, а също и стафиди, още с броколи, лук, парченца червена боровинка и масло/лимонов оцет дрехи. Можете да използвате брюссельскую зеле и ябълка.

Почивки извън

Липсата на светлина през зимните месеци, за да направи производството lykkehormonet на серотонин в Дейл, а също и, съответно, на енергия в долината. Можете да увеличите силата си. На шапка, слой, а също и слушалки, както и провеждане на видео конференция или на кафе-пауза към улицата. Така, с помощта на светлина, която обикновено има само в деня, а също и на 5 минути от светлина, а също и на въздуха може да се отрази на вашето lykkehormoner много. Светлина в мозъка Вашият мозък и тяло оказват влияние върху светли и тъмни, и това не е изненадващо, че нивото на вашата енергия може да се спуска в тъмните месеци.

Почивки извънДа получите много по-големи печалби със светлинна терапия, които можете да опитате, чрез изтегляне justgetflux.com програма на вашия компютър. В skifterfarve дисплей на залез и изгрев на слънцето, а също и помага на мозъка си, за да разбере дали ще спи или почива. Импулс с китайски билков е китайски органичен чай с vandnavleurt, mjødurtblomst както и kolanød, които осигуряват енергия. Китайците са я използвали в продължение на няколко години, а също така той подпомага черния дроб, далака и панкреаса, а също и пречиства кръвта. Яжте си свеж Стабилно ниво на глюкоза в кръвта е предпоставка за безопасно енергийно ниво.

Това е особено реалистично в зимните месеци, когато сме склонни да общуват с по-голям храна. Чудесен сутрешно хранене съдържа и зеленчуци, протеини, мазнини и fuldkornsprodukt ви дава най-доброто начало на деня: Висок овесени фибри храна: да се направи овесено брашно, като ракета-носител, с ядки, kokosflager, ленени семена, плодове и варени кажи ми страна, така че вие ще получите една доза протеин. Бърз омлет: купувам замразен спанак и размразяване на малки порции, в нощта преди, така че можете да направите точен омлет с яйца, спанак и свинско месо или сьомга. Консумират хляб: регулиране на бял хляб с stenalderbrød с хладка разнообразни, малко gnavegrønt или салата.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here